Mείζονα ερωτήματα περί διαφάνειας και κατανομής του δημοσίου χρήματος εν μέσω βαθιάς ύφεσης εγείρει το κονδύλι των 32 εκατομμυρίων ευρώ που δίνει η κυβέρνηση, με απ’ ευθείας ανάθεση, σε εταιρία που συνδέεται με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) για την φετινή έκτακτη καμπάνια τουριστικής προβολής της χώρας – την καμπάνια, η οποία έχει ως […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in